05 mei 2011

collection

8 opmerkingen:

  1. Lovely. A piece of artwork in its own right.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This photo does look like a sort of modern art installation. Your solid background stamp blocks are so gorgeous too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I just found this blog through flickr. I love this photo, but I'm even more pleased to have found your blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat leuk dat ik jou tref in de FLOW wat leuk.
    Zelf heb ik een maand lang stempels gemaakt(heel leuk om te doen)
    Zo nu en dan maak ik ze nog eigenlijk best vaak.
    Misschien herken je me niet meer, maar dat lijkt me sterk.

    groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ja nog even dit vergeet ik helemaal door m'n entausiasme, hele leuke site heb je, heb genoten en uiteraard bij m'n favoriten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé Wilma, wat leuk!
    Tuurlijk weet ik nog wie je bent!
    Wij hebben heel wat afgeknutseld in de vijfde en de zesde van de Ruyterschool :^)
    Hoe is het met je?
    Woon je nog in Egmond?

    Veel liefs van Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat gaaf zo'n tijd terug en nee ik woon niet in Egmond maar in Heiloo.
    Ga wel weer terug naar Egmond, zijn er mee bezig.
    Maar gaat goed met jou ook?
    Veel liefs ook van mij.

    BeantwoordenVerwijderen