21 november 2012

stamped endpapers for a new book



4 opmerkingen:

  1. Ik houd van de sfeer die jij maakt. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Endpapers, zijn dat de zijden aan de achterkant van de harde kaft?
    Het is weer een mooie verzameling bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gertie,

    ik ben dol op mooie end papers, zoals deze. Ik zal vaak mooie laten zien op mijn blog tijdens mij 52-weken-project. Maar gek genoeg kom ik er niet helemaal uit wat nou eigenlijk een goede vertaling is. ik hoor vaak 'Schutbladen', maar dat is eigenlijk wat anders toch? Hoe zou jij als illustrator het noemen?

    Groetjes, Marije

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. in de boekenwereld heet het altijd schutbladen, d.w.z. de bladen waarmee het boek aan de kaft geplakt is! ben benieuwd naar je 52 weken project.

      groetjes, gertie

      Verwijderen